Edukacja 2.0: współczesne metody projektowania gier edukacyjnych
Publikacja: 06 lutego 2019 r.Aktualizacja: 06 lutego 2019 r.
Centrum Nauki EXPERYMENT zaprasza nauczycieli wszystkich poziomów nauczania do udziału w warsztatach z cyklu "Warto się szkolić", pt. Edukacja 2.0: współczesne metody projektowania gier edukacyjnych. Warsztaty odbędą się w 23 lutego w godzinach 10:00 - 15:00 w Centrum Nauki EXPERYMENT w Gdyni.
W trakcie spotkania uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z popularnymi zajęciami edukacyjnymi Kryptonim: EXPERYMENT oraz H2O – łyk wiedzy,
w których wykorzystujemy elementy gamifikacyjne i inne formy aktywizujące uczniów.
Harmonogram spotkania:
1. Prezentacja zajęć edukacyjnych
2. Część teoretyczna:
○ podstawy projektowania gier;
○ gry i edukacja: historia zmagań;
○ trendy we współczesnej edukacji;
○ efekty kształcenia i umiejętności XXI wieku: jak kształcić pracowników przyszłości;
○ podstawy design thinking.
3. Część praktyczna:
○ sesje szybkiego prototypowania: projektowanie gry planszowej lub karcianej realizującej wybrane efekty kształcenia z podstawy programowej
(tematyka do wyboru: biologia / chemia / język obcy / historia).
○ prezentacja projektów;
○ ewaluacja projektów metodą PURE Feedback.
Zapisy na www.wartosieszkolic.evenea.pl
Zgłoszenia do dnia 18.02.2019 r. lub do wyczerpania puli miejsc. Organizator potwierdzi udział drogą mailową 19 lutego.
źródło: EXPERYMENT (stan na dzień 6 lutego 2019 roku)