- Poszerzenie i pogłębienie wiedzy o współczesnej edukacji przyrodniczej, matematycznej i o kształceniu zawodowym.
- Rozwinięcie u uczestników złożonej kompetencji diagnozowania przebiegu i efektów kształcenia.
- Przygotowanie uczestników do prowadzenia diagnoz – samodzielnie i w zespole.
- Rozwinięcie u uczestników złożonych umiejętności przetwarzania rezultatów diagnoz edukacyjnych i egzaminów zewnętrznych.
- Rozwinięcie u uczestników umiejętności formułowania rekomendacji zmian w kształceniu na podstawie wyników diagnoz i egzaminów zewnętrznych.
Diagnostyka edukacyjna dla przyrodników, matematyków i inżynierów - studia podyplomowe
Publikacja: 28 sierpnia 2018 r.Aktualizacja: 28 sierpnia 2018 r.
Wydział Chemii Uniwersytetu Łódzkiego otworzył studia podyplomowe pn. „Diagnostyka edukacyjna dla przyrodników, matematyków i inżynierów”.
Zasadnicze cele kształcenia ww. studiów to: