Kolejna, doroczna konferencja Polskiego Towarzystwa Diagnostyki Edukacyjnej ubiegła pod hasłem edukacji zdalnej.
Podobnie jak na poprzednich konferencjach nie zbrakło także wystąpień konferencyjnych dotyczących biologii i innych przedmiotów przyrodniczych. Prelegenci poświęcili uwagę egzaminowi maturalnemu z biologii i jego trudności: Urszula Poziomek w referacie "Dlaczego zadania maturalne z metodyki badań biologicznych są trudne dla zdających", Inga Bator w wystąpieniu "Matura z biologii w cieniu pandemii", Anna Mitura w tekście "Zdalne nauczanie a egzamin maturalny z geografii w województwie mazowieckim".
Nie tylko egzamin maturalny był przedmiotem zainteresowania, na Konferencji pojawiły się również inne przyrodnicze zagadnienia:
"Osiągnięcia uczestników wojewódzkiego konkursu biologicznego w roku szkolnym 2020/2021" - Magdalena Urbaś
"Obserwacje, doświadczenia w edukacji zdalnej na lekcjach przedmiotów przyrodniczych w szkole podstawowej " - Jerzy Paczkowski oraz Anna Kreft
"Rzeczowo, konkretnie i jednoznacznie – studenckie zadania z chemii" - Monika Brzostowicz, Aleksander Kolman, Aleksandra Leśniewicz, Marcin Reciak, Małgorzata Krzeczkowska.
Teksty tych i pozostałych wystąpień konferencyjnych znajdują się w otwartej bazie na stronie Polskiego Towarzystwa Diagnostyki Edukacyjnej
